Lördag morgon.

Hej, Ett tag sen nu.
Men har ingen lust typ längre att skriva :S +Att denna vecka har det varit mkt .

Men iallafall, igår spelade vi match borta, mot Madesjö.
Jag skulle inte ha varit med. Jag var förkyld innan, och hade skit ont i halsen, Men susanne sa att ja skulle vara med :S

Och jag känner det nu, att jag inte skulle ha varit med. (Host,Host)
Vill inte bli sjuk nu, inte idag iallfall. För jag ska på fest. :D
Min kära faster fyllde 40-år i Måndags.
Så det blir fest idag, hos henne.
Hörde att Anna var lite förkyld med =/ Men Men, det blir väll bra,hoppas ja !!

Vart tog solen vägen ?
Jag vill inte ha regn.
Jag vill ha VÄRME o SOL .. Älskar sommaren!!

Just nu gör jag ingentingen. sitter här o skriver lite.. Sen ska jag snart äta lite frukost..
Sen ska jag till Brossan(Andreas) en stund o spela lite mario o köra lite Guitar hero :D
Älskar mina brossor !!
Även att vi bråkar :P hehe .

Men ska gå nu . Puss hej .


image35Ingen kan ta ifrån oss den vänskapen du o ja har !!!!
ÄLSKAR DIIG CHAUCA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0