Torsdag!

Hejsan på er alla!
Förlåt,förlåt,förlåt ..

Jag vet att jag inte har skrivit på jääättee länge nu!
Men vi har varit på Gohtia iår juu :D
Och det gick både bra och dåligt!
vi gick till b-final, spelade den inne på heden mot ett skottländskt-lag, tyvärr förlorade vi på straffar med 4-2, tror ja det var!
Men alla i laget har varit jäättee dukitiga!
Vi spelar match hemma nu igen den 7-Augusti!
Får se om ja hinner hem till matchen!
Inte säkert, men hoppas verkligen det!
ska färga håret i stan :) hos Petra!

helgen som har varit nu, har jag varit i sommarstugan! solat o badat o fiskat!
Denna helgen som kommer nu, blir det att åka o köpa lite färg kanske!
Ska måla om mitt rum!
Sedan blir det att kolla vad man ska ha med sig till Cypern ;)
Åker dit Måndag den 11 Augusti!
Längtar!

Men nu ska jag fixa iordning lite här. Ska kolla fotboll sen ikväll!
Puss o hej då!

p.s. ska försöka skriva oftare nu!

Fint juh !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0