Onsdag!

Halloj på er!
Shhiet vad varmt det är ute idag!!
Blir jobbigt att träna idag känner jag :S !!
Men det ska nog gå bra!


Denna vecka har jag bara varit hos Annelie o Jenny!
Lekt med Alicia!
Pustade fönster åt Moster, så då fick jag lite grejor :P
Tack :)<3

Imorgon tar jag en buss in efter tre tiden om det finns någon kanske ?!! Hoppas det.
Ska till Sofia!
Sen när hon slutar vid 6 så ska vi åka till IKEA! Handla lite ;)
Sen följer ja med henne hem o sover där till Lördag!
På Fredag ska jag färga håret hos Petra :)<3

Ni får ha det bra! så hörs vi!
Snart är det Gothia!! :D

Måndag, Tisdag, Onsdag o Torsdag är det träning!

Kommentarer
Postat av: Vlora

hur SÖT kan man bli <3 PUSS

2008-07-03 @ 09:07:50
URL: http://vloramamusha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0